maandag, mei 29, 2006

Urbexation 2006

Dit weekend was het Urbexation 2006. Hét feestje van het jaar voor de zichzelf respecterende urban explorer. Het is ook hier dat de 'Kieteltent' voor het eerst werd misbruikt. Zie daar die prachtige rode, grote tent met een mega luifel!

Jef zal later, vermoed ik, nog wel een close-up posten. Naast het exploren was natuurlijk ook ruimte om den toerist uit te hangen.

Ik zal maar niet te veel zeveren, anders wordt er nog gezaagd over mijn saaie posts. Maar als uitsmijter nog een beeld van de oude kalksteenmijn die we zondag bezochten. En waar we zeker eens terug naar toe gaan!

10 opmerkingen:

The jig is up! zei

Als er gezaagd wordt over saaie posts wil ik dat zeker eens horen. De megaluifel is megacool trouwens. Enfin, waar was het eigenlijk te doen?

Dr. Jones zei

Een fort ergens in Luik. Zicht op de stad, maar wel volledig afgesloten!

Dr. Jones zei

And about the wining: the tall one did it! Stone him!

Jef Vingerhoedt zei

Zagen en klagen,...
ielder dagen,...
der worde ziek van oep den duur.

Dees is in elk geval geen saaie post, want et was supercool, ook het fort zelf, waar ik een van de dagen wel wa foto's van zal posten. Bemerk ook de souplesse van de petanquespeler.

We hebben ook contact gelegd met Parijzenaars die ons daar de katakomben willen showen. Al waren ze in mijn herinnering een beetje vaag.

Arend zei

Bemerk dat de petanquespeler zijn naam als grijnsbakkes eer aandoet.

Nogal grof om vember spottend "the tall one" te noemen!

bieke zei

wat???

The jig is up! zei

Vember, ik heb al voor minder gevochten.

Onthou mijn woorde!

Dr. Jones zei

nope, the tall one and his whining was definitely you. Da ging toen over mijn vorige posts, de meikever en de fietsbelrinkel. Had het mij pas later gerealiseerd, maar 't kwam toch ni sympathiek over. Niet da ge da ni moogt zeggen als ge da vindt he. Maar anders moeten we ons beraden over wa voor soort blog we willen.
Nog foto's op het forum. En de portretten hier. Let op Jef zijn zaadvragende blik. :)

bieke zei

sommige mensen vechten snel he... maar toch niet echt lief

Jef Vingerhoedt zei

op "men space" zijn nieuwe foto's beschikbaar.
http://spaces.msn.com/jefvingerhoedt/photos