woensdag, mei 17, 2006

Casanova

In deze losbandige tijden van zedelijk verval doet het goed om te merken dat er in de showbizz nog mensen zijn waarvoor respect en liefde geen holle begrippen zijn. Lang leve Laura Lynn! We hadden beter die naar het songfestival gestuurd!

Casanova

Jij denkt alleen nog maar aan sex, als ik bij jou ben.
Ik heb het gevoel dat ik niet weet of ik je heel goed ken.
Je vindt me nu heel ouderwets, omdat je wachten moet.
Todat wij eenmaal zijn getrouwd, onthoud dat nu maar goed.

Refrein
Casanova, kun je niet wachten tot we zijn getrouwd?
Casanova, laat eens zien dat je van me houdt.
Casanova, je handen thuis en volg je hart.
Casanova, maak me toch niet zo verward.
Casanova, maak me toch niet zo verward.

Ik ben een vrouw van vlees en bloed en ik heb dat gevoel.
Jij kijkt me aan en ik weet precies wat jij daar mee bedoelt.
’T Klinkt misschien gek, dat eis ik van jou.
Dat jij me respecteert, je mag pas als we zijn getrouwd
Of is dat zo verkeerd?

12 opmerkingen:

The jig is up! zei

En dan mag die arme Casanova ook nog niet liegen en/of bedriegen. En al zeker geen duizend keer.

Triestig voor die man.

Dr. Jones zei

Ik ben voor Casanova. En tegen Laura Lynn.

bieke zei

't is wel de bedoeling dat we nog terug mogen komen naar het songfestival he!

Dr. Jones zei

Willen we nog wel terug?

bieke zei

tuurlijk wel! waarom zouden we niet terugwillen? de gebeurtenis van het jaar op muzikaal gebied (bijna toch)

Jef Vingerhoedt zei

Kunnen we geen regel maken op dit forum dat mensen die het songfestival of de Belgische deelname in twijfel trekken gekickt worden?

Dr. Jones zei

Ik stel zelfs voor dat we die zaken niet enkel in twijfel trekken, maar ineens doorsleuren tot in de hel.
Nothing no purgatory, straight to hel!

bieke zei

ik vind het een heel goei idee om zer uit te gooie, al heb ik misschien niet echt veel recht van spreken. MAar wie is er nu tegen het songfestival? schandalig

Tettenman zei

vember, wat mij er aan doet denken, meikevers met looksaus!

bieke zei

kan nog wel lekker zijn. scampis in look zijn lekker, kevers naart schijnt ook dus waarom de combinatie niet. Uittesten die handel!

Dr. Jones zei

we'll keep you to it

bieke zei

jij maakt, ik kijk eerst toe en eet!
't kan echt niet slecht zijn hoor, is dat niet ergens een delicatesse?