donderdag, februari 16, 2006

sweet dreams are made of this

Enkele maanden terug hadden we het in een of ander cafe op de draakplaats, over het fenomeen van 'lucide dromen'. In mijn luiheid ben ik er nooit toe gekomen die site door te mailen, en bij deze probeer ik toch wat goed te maken:
ld4all
Even terzijde: het is mij tot nu toe nog niet gelukt om een 'lucide droom' of whatever mee te maken, laat staan te kunnen manipuleren en wakker te dromen. Laat het uur van deze posting een teken aan de wand zijn: sleep is for old people.

4 opmerkingen:

Arend zei

people say that you'll die,
faster than without water

Jef Vingerhoedt zei

heb et al geprobeerd. Vooral vreemd geslapen, ni echt zoals in andere beschrijvingen. Als ge der maar geen aids ofzo van kunt krijgen.

The jig is up! zei

Is het inbeelden van die orgie ni goe gelukt p.i.m.p.?

Jef Vingerhoedt zei

alles onder controle tot alle vrouwen ineens pieten kregen met het hoofd van piet Huysentruyt. Badend in het zweet schoot ik wakker.