dinsdag, februari 14, 2006

The Quiz (updated)

Er komt een eigenste quiz van het antropologiepraesidium, waarvan uw dienaar soms tot zijner spijt deel van uit maakt.
Het wordt een algemene quiz, niet enkel antropologische kwesties dus, en zal doorgaan op 1 maart.
Voor de ventjes (of anderen) die denken slim genoeg te zijn om een weekje verblijf in de Provence te verdienen, kunnen zich bij ondergetekende inschrijven. Slechts vier personen per ploeg.
Voor meer info kan u terecht op de crappy antropologiesite

7 opmerkingen:

Arend zei

This domain name ANTHROPOLIS.TK is still available and you can register it now!

That's crappy indeed

Dr. Jones zei

En eigenlijk kan u enkel op die crappy site terecht voor mínder info...

The jig is up! zei

Jan Hautekiet zou u er enige jaren geleden (eigenlijk al wel een decenium) in het radioprogramma "Hallo Hautekiet" zeker op gewezen hebben dat een quiz (of een concert of gelijk welk ander evenement) niet door gaat, maar plaats vindt. Het gaat pas door als het eerst afgelast is.

Waarom nu juist dat mij bij is gebleven weet enkel joost, maar we kunnen er dan toch zeker van zijn dat de ijle toon van die langvervlogen woensdagnamiddagen toch nog verder bestaat in de virtuele wereld van de blogs.

The jig is up! zei

... en mr. van Dale zal u ongetwijfeld vertellen, dat het decennium is en niet decenium ...

Kan je eigenlijk comments editen? Mijn spelling is niet van dien aard om alles in één keer juist te schrijven.

Tettenman zei

die site ziet er bij mij vrij goed uit, of liggen mijn normen nu weer lager?

Dr. Jones zei

De site valt inderdaad nog wel mee, het is eerder het praesidium dat er achter steekt en waar ik tot mijn grote schaamte min of meer lid van ben...

Dr. Jones zei

Voor de verdwaalde lezer even melden dat de quiz een bescheiden succesje was. Uw dienaar heeft dat, al zeft ie het zelf, goed gepresenteerd.