vrijdag, februari 17, 2006

Lekkere Vla

Zoals je kan zien heb ik gisteren een leuke aankoop gemaakt:

Vla met Vannillesmaak en Vla met Chocoladesmaak

Ook al heet het in het frans nog pudding, toch vind ik dit een positieve evolutie. Hopelijk waait in de nabije toekomst het hele gamma overheerlijke vla-producten over van de Hollandse naar de Belgische markt (vooral dan de vannille met stukjes chocolade variant). Nederwiet, tulpen (oorspronkelijk uit Turkije eigenlijk), kaas, klompen, molens en een calvinistische handels- en werkethiek zijn lang niet de enige troeven van onze noorderburen. Vla is veruit het beste wat Nederland te bieden heeft.

Verder, mogen anderen ook lid worden van onze blog? Natuurlijk moeten we bij opname de potentiële kwaliteiten (internationalisering en flauwekul bv.) van de bijdrage en de relatie van het nieuwe lid tot de ventjes evalueren, maar volgens mij moet dit kunnen.

Enfin, ik zoek op m'n harde schijf naar wat cartoons. Die van slikken is in ieder geval al wel extreem grappig.

6 opmerkingen:

Arend zei

"vla", het bekt ook zo lekker he.

aan wie had ge gedacht als extra volk?

Jef Vingerhoedt zei

en nog me mooie prentjes erop ook!

The jig is up! zei

Qua extra volk dat wel geïnteresseerd was om af en toe eens te posten ter aanvulling van onze venturous adventures dacht ik aan een zekere bio-chemie student in Praag.

Misschien kunnen we een categorie maken voor dit extra volk: maoten en ander sukkels (een beetje in de lijn van den zotten berre dus, respec' to all his corsa friends)

Dr. Jones zei

Ik ben dus ook ten zeerste pro wat ander volk betreft. Ik ga eens horen aan Nicolas en Frederic of ze interesse hebben. Die jongens schrijven ook al eens graag iets.

The jig is up! zei

Op een blog moet je zien dat er regelmatig iets nieuw te lezen is. Op een blog moet je ook zien dat er niet te veel gepubliceerd wordt.

Voor zover die inflatie niet te vrezen valt, kunnen er wat mij betreft mensen toegevoegd worden. Natuurlijk moet ook de opzet van onze blog niet te veel in het gedrang komen. Misschien kunnen we die mensen uitnodigen als uitbreiding/verrijking van de blog. Om zo niet af te doen aan "the venturous adventures of the ventjes".

Anderen moeten zich ook eens laten horen.

The jig is up! zei

Trouwens,

mijn vla is op. Het smaakte nog verdacht veel op de pudding uit mijn vervlogen kindertijd, die vroeger al door inza verkocht werd.

Lekker (nostalgisch), maar het blijft dus wachten op het echte manna uit Holland in al zijn verschijningsvormen.