maandag, maart 20, 2006

wolf

mijn naam is wolf. ik kom van ver.
achter de zee liep ik onder de maan. de maan gaf me mijn tanden, en stuurde me halzen. toen viel de maan. over de zee liep ik hierheen, weg van de zon. achter de bergen joeg ik in de sneeuw, voor de mensen kwamen. het leven sliep onder mijn vacht.
de zon volgde mij over zee, en met haar, arenden. ik zie ze vaak. ze cirkelen hoog boven mij. ze brengen de wind mee, en de wind brengt mensen van over zee.
mensen volgen de zon, en zijn bang voor mijn ogen in de nacht. bang voor mijn tanden, mijn koude klauwen. zij haten mij. ik zie het in hun ogen van vuur. ze willen mijn witte vacht wegbranden.
maar ik bescherm het leven onder mijn vacht. ik bescherm het met de tanden en klauwen van de maan.

1 opmerking:

Dr. Jones zei

Welcome Wolf.