dinsdag, maart 07, 2006

Een Tent voor de echte Vent

Een "Tent voor de echte Vent" kan inderdaad moeilijk door het leven gaan zonder naam. Hoboconstruct was als eerste gedacht niet te min, maar we moeten hier verder over brainstormen. En is dit nu wel toevallig geen uitgelezen mogelijkheid van een blog? Misschien kan er zelfs een fotoreportage komen van de tent (wel noodgedwongen als nieuwe post dan) ter ondersteuning van de queeste naar een naam voor het kind (best dan terug als comment op deze post).

"Slet" is al genomen als naam voor de stofzuiger ten huize Begijnenvest (ook op deze site te lezen). We moeten proberen minstens even goed te doen qua benaming van onze "Tent voor de echte Vent".

10 opmerkingen:

Dr. Jones zei

Inderdaad een mooie gelegenheid voor een polemische blog. Ik vind persoonlijk Tom zijn voorstel, "de tentation", een zeer goeie. Voorlopig heeft dit mijn stem.
En als we ze opzetten en testen, moeten we évidament een fotosessie doen en die bloggen...
Btw: ik wilde dat frans woord schuin zetten, iemand een idee hoe ge de tag daarvoor sluit?

Jef Vingerhoedt zei

Vindek ook een goeie naam. geen idee hoe ge da cursief zet

Trouwens met behilp van Vandale en mijn Lieve zus op een geweldig alternatief gestoten:
Kieteltent!

kie·tel·tent - de

café e.d. met animeermeisjes
vormvariant: kitteltent

The jig is up! zei

"Ik ben vanavond wat later thuis, honnepon. Na't werk loop ik even langs de kieteltent voor een biertje!"

Klinkt alsof dat toch moet kunnen.

Reeds twee leuke voorstellen. Als we zo door gaan, zullen we misschien wel meerdere tenten moeten kopen?

Dr. Jones zei

Kieteltent is ook een zeer goeie naam. Het wordt inderdaad nog moeilijk. is het dan eigelijk de bedoeling om den helen tijd te kietelen in die tent?

The jig is up! zei

Ik dacht dan toch net dat de animeermeisjes de bedoeling waren? En het kietelen secundair, maar nog steeds belangrijk natuurlijk.

Al blijft "tentation" toch wel heel goed.

Tettenman zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Tettenman zei

de tag voor schuin is <i>.

over de fotoreportage van de tent: die komt er aan !

The jig is up! zei

Maar hoe sluit je de tag?

To close or not to close,

That's the question!

Tettenman zei

sluiten doe je door erna </i<> te zetten

Tettenman zei

dus zonder die tweede '<'