zondag, september 17, 2006

Pirates Ahoy

De meeste lezers van deze blog weten dat door mijn aderen heldhaftig piratenbloed stroomt. Mijn over over over over overgrootvader was dan ook niet voor niets Kapitein Vingerhoedt, beter bekend als genadeloze Gunther.
Wat niet iedereen weet is dat ik buiten mijn heldenmoed en rosse bakkebaarden ook het vermogen heb geërfd om als een piraat te spreken.
Mijn vreugde was dan ook groot toen ik vernam dat 19 september de officiële "talk like a pirate-day" is (http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html). Ik nodig iedereen uit om deel te nemen aan dit vreugdevol evenement en om de blijde boodschap te verspreiden. Voor landrotten die minder aanleg voor de taal hebben dan ik, is er deze cursus om te zorgen dat je niet voor paal, aap en joker staat. http://loadingreadyrun.com/showmovie.php?x=480&y=360&url=talklikepirate.mov

8 opmerkingen:

Dr. Jones zei

YARR! Hopelijk verstaat m'n promotor pirate...
Btw ventje: leert eens uw irl in uw tekst te incorporeren, da's echt ni moeilijk. (De gilles kan het zelfs!)

The jig is up! zei

Al kan het zijn dat ik het nu reeds vergeten ben. Matey, ARRR!!! Shiver me timbers!

bieke zei

me hero will be glad to hear. Der is genen betere piraat dan hem.

Jef Vingerhoedt zei

heb da al gedaan in het verleden en toen besloten dat het de moeite niet waard is. Wanna speak pirate? Then copypaste!

Dr. Jones zei

moeite? wtf, da's toch geen moeite om uwe copypaste vd url in een selectie te plakken ipv gewoon id tekst. da's ene keer meer klikken...
en zoveel handiger voor de rest.

Jef Vingerhoedt zei

moeite? wtf, da's toch geen moeite om uwe copypaste vd url in een selectie te plakken ipv gewoon id tekst. da's ene keer meer klikken...
en zoveel handiger voor de rest.

bieke zei

rare discutie ik copypaste ook altijd en bij mij kan jer toch wel op klikken?

Dr. Jones zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.